czwartek, 1 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Little Pixie z bloga http://otwarte-wrota.blogspot.com/ za co bardzo dziękuję :-)  

Pytania i odpowiedzi:

1. Piosenka, która kojarzy Ci się z jakimś naprawdę miłym wydarzeniem z życia?
Mam takie dwie piosenki. Jest to: "Loud"- R5 oraz "I want you bad"- R5. Te dwie piosenki kojarzą mi się z koncertem R5 w Polsce <3 

2. Ostatnia, przeczytana przez Ciebie, bardzo dobra książka?
Hmm... Oj bardzo dużo takich i nie umiem wybrać jednej, więc napiszę trzy- "Gwiazd Naszych Wina", "W Śnieżną Noc" i "Love, Rosie" :-)

3. Kiedy miałaś ostatnio wrażenie, że ktoś Cię obserwuje?
Ja mam wrażenie, że ciagle ktoś mnie obserwuje. Jest to trochę dziwne, aczkolwiek ja już tak mam ;-)

4. Twoje Hobby?
Gra na Pianinie, no i oczywiście czytanie książek <3 

5. Ulubiony zespół muzyczny?
Oczywiście R5 <3 

6. Coś, co bardzo chciałabyś mieć, ale z jakiś powodów nie możesz?
Nie mam takiej rzeczy :-) 

7. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Turkusowy, niebieski, fioletowy i żółty.

8. Czy oddałabyś życie za bliską Ci osobę?
Moimi najbliższymi osobami są rodzina i przyjaciółka, i jeśli byłaby taka potrzeba to bez zastanowienia oddałabym życię za nich.

9. Książka, która doprowadziła Cię do łez?
Hmm... Myślę, że "Gwiazd Naszych Wina".

10.  Gdybyś miała możliwość zostać na jeden dzień dowolnym zwierzęciem to co to by było i dlaczego?
Myślę, że chciałabym być ptakiem. Dlaczego? Ponieważ mogłabym oglądac piękne miasta z lotu ptaka i lecieć przed siebie nie przejmując się niczym ( No może poza samolotami) :-)

11. Dlaczego postanowiłaś prowadzić bloga?
Ponieważ chciałbym się dzielić z ludźmi moimi opiniami na temat książek, które przeczytałam :-) 

Blogi, które ja nominuję:

Wiem, że powinno być 11 blogów, ale ja nominuję tylko 4 :-) 

Pytania:
1. Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jaki gatunek jest Twoim ulubionym?
2. Buty na koturnie vs. trampki?
3. Do jakiego miasta/państwa chciałabyś/chciałbyś się udać i dlaczego?
4. Lubisz szkołę, czy raczej za nią nie przepadasz?
5. Dresy vs. rurki?
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
7. Masz jakiś swój ulubiony serial? Jeśli tak to jaki?
8. Za co cenisz ludzi?
9. Wolisz Lato, czy Zimę?
10. Ulubiony sport?

1 komentarz: