czwartek, 16 października 2014

Powitanie

Hej wszystkim! :-)
Jestem Lizi i będę prowadzić tego oto bloga. Załozyłam go z myślą o recenzowaniu książek i ogólnie o książkach. Mam nadzieję, że moje recenzję wam sie spodobają. Pierwszą będzie recenzja o... "Gwiazd Naszych Wina" :-) Prawdopodobnie na blogu pojawi się jutro bądź w weekend :-) 
A teraz opowiem wam trochę o sobie.:
Imienia wam zdradzac nie będę, bo jest to nie potrzebne :-) Mam iles tam lat, kocham czytać książki, lubię polski, podoba mi sie język Niemiecki i właśnie go się uczę <3, Moimi ulubionymi gatunkami książek są: fantastyka no i trochę romans :-)  Ale lubię też czytać książki poza gatunkami tymi co wymieniłam wyżej. Ale preferuję wymienione wcześniej. Nie nawidzę Chemii i Fizykii. 
No i to już chyba wszystko o mnie :-) 
Do następnego posta! :-) 

1 komentarz: