piątek, 17 października 2014

"Gwiazd Naszych Wina" #1

Autor: John Green
Polski tytuł: Gwiazd Naszych Wina
Orginalny tytuł: The Fault In Our Stars
Okładka: miękka
Liczba stron: 310
Wydawnictwo: Bukowy las
Krótkie streszczenie z tyłu książki:
Miliony fanów, dwa lata na listach bestsellerów, a wreszcie ekranizacja. Kto by się tego spodziewał po ambitnej powieści o dwojgu młodych ludzi, którzy spotykają się w grupie wsparcia dla chorych nastolatków. Dziewczyna o imieniu Hazel, która ma szesnaście lat i nowotwór, poznaje tam Augustusa, niewiele starszego od siebie chłopaka. Ich wspólna historia nikogo nie pozostawia obojętnym.

Ja uważam, że ta książka jest świetna. Pokazuje, że nawet w najcięższych przypadkach można cieszyć się życiem. Tak jak Hazel i Gus. Oboje byli chorzy, lecz cieszyli się z tego co mają, że żyją, że mają siebie. Historia jest naprawde piękna i jestem pewna, że nie tylko ja popłakałam się na samym końcu. Ja jestem pełan podziwu dla głównych bohaterów za ich zachowanie. Mimo, że ich miłość nie trwała długo to była i tak wieczna. Ja osobiście bardzo się cieszę, że przeczytałam tę książkę, bo naprawdę daje dużo do myślenia :-)
Moja ocena:
10/10 
Oto jest. Pierwsza recenzja na moim blogu. Jest ona krótka. Nie wiem czy każda taka będzie, ale mam nadzieję, że nie. Napiszcie mi czy taka recenzja wam się podoba, czy coś dodać, czy odjąć :-) No to do następnego posta :-)

4 komentarze:

  1. Książka jest naprawdę piękna <3
    Proste Słowa o życiu :) Zapraszam :3 http://prossteslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa recenzja, szczególnie że książki jeszcze nie czytałam. ;) tak, należę do tego dość niewielkiego grona osób, które nie miały styczności ani z książką ani z filmem, ale chyba wreszcie będę musiała nadrobić te zaległości. :)
    pozdrawiam i powodzenia w pisaniu kolejnych recenzji. :)
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki oczywiście nie czytałąm ale film piękny ♥ koniecznie obejż W chwili wolnej zapraszam ------>http://one-trii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! Nie wiedziałam czy przeczytać, ale teraz wiem , że muszę lecieć do księgarni:):*:*.........bay

    OdpowiedzUsuń